14 października 2013

To już trzecie!



Ło. Dopadło mnie kolejne wyróżnienie. I to w tak krótkim czasie! Tym razem dostało mi się od Lady_Mama z bloga Mamo to ja! Dziękuję bardzo!! :)Wcześniej nie znałam tejże osobistości, jednak, gdy zawitałam na jej bloga stwierdziłam, że z pewnością nie raz będę jeszcze tam zaglądać, bowiem recenzje najróżniejszych produktów są mi bliższe, gdy recenzjonuje je właśnie inna, zaprawiona w bojach mama :)

Przypominam więc zasady zabawy. Pozwoliłam sobie skopiować tekst o zasadach z mojego poprzedniego posta w którym otrzymałam dwie pierwsze nominacje. 
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nie owijając w bawełnę przechodzę do odpowiadania na pytania:

1. Lustrzanka czy kompakt?
Lustrzanka!
2. Ulubiona potrawa?
Zupa ogórkowa mamy.
3. Najpiękniejsze miejsce na świecie?
Mam 2: mój dom i Grecja
4. Najgorsza praca jaką przyszło Ci wykonywać?
Pracownik chłodni..  brrr...
5. Ulubiony film?
Mam kilka. Ale na dziś dzień to K-Pax (cudna muzyka!!)
6. Czego w życiu boisz się najbardziej?
Przed porodem twierdziłam, że bólu, dziś: utraty najbliższych.
7. Jedna rzecz którą zawsze masz przy sobie?
(na sobie :P) yyy, bielizna :D bo nawet telefon w domu potrafi przez moją sklerozę zostać ;)
8. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bo chcę się dzielić ze światem moimi myślami.
9. Dzieci to..
...słodki ciężar.
10. Walizka czy plecak?
Plecak.
11. Co w sobie lubisz najbardziej?
Posiadanie empatii.

No dobrze, a teraz zamiast napisać swoje 11 pytań wytłumaczę się: 
Moi drodzy, tym razem pozwolę sobie nie nominować nikogo. Dlaczego? To wyróżnienie dostałam krótko po otrzymaniu dwóch poprzednich, a ponieważ mam teraz ograniczony czas niewiele poświęcam go na wyszukiwaniu nowych blogów, moimi kandydatami do wyróżnień byłyby więc te same osoby. A to z kolei byłoby bez sensu. Wybaczcie zatem, nominuję o ile będzie okazja następnym razem :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję nominacji i informuję, że właśnie dostałaś kolejną :) Więcej na mojej stronie http://kobieta-mzik.blogspot.com/
    Bardzo mi się spodobał Twój blog :) Na pewno będę tu zaglądać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo jest mi z tego powodu niezmiernie miło :) zapraszam więc kiedy tylko zechcesz ;)

      Usuń
  2. A ja najbardziej lubię ogórkową męża:) Ściskam mocno!!! Jak żyjecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotujacy mąż, super sprawa.. ;) mój robi świetna lazanie. U nas wszystko kreci się pozytywnie, mały marudek marudzi aż miło ;-)

      Usuń